Najpierw trzeba uzmysłowić sobie jak ważną rolę w życiu wszystkich ludzi pełni internet. W ciągu ostatnich lat internet stał się najbardziej opłacalnym miejscem dystrybucji usług, w dużej mierze poprzez ich łatwą dostępność i duży wybór. Także promocja w tych czasach w większości znajduje się w ramach internetu. Najważniejsze światowe marki inwestują duże środki w reklamę w mediach społecznościowych lub w reklamy w Google AdWords.

Wyszukiwarka Google posiada aż 97% udziałów we wszystkich wyszukiwaniach Polaków. W skali miesiąca dokonywanych jest aż 100 miliardów wyszukiwań! Należałoby też dodać, że aż 70% Polaków codziennie korzysta z internetu. Jak więc być widocznym w Google?

Ponad 200 czynników ma wpływ na to, na której pozycji w wynikach wyszukiwarki Google znajdzie się Twoja strona internetowa. Jest to między innymi ilość linków, które prowadzą do Twojej witryny, jakość i unikalność treści oraz ilość słów kluczowych. https://docs.google.com/spreadsheets/d/1Yy7Ar88aySte7IpDNS5i0MC1kUpbZ5QuyV_6LlDh4KQ . Statystyki mówią, że nawet 90% użytkowników internetu zwraca uwagę tylko pierwszą stronę wyszukiwania i aż 51% osób klika jedynie w pierwszą wyszukaną pozycję.

Co składa się na działania SEO?

SEO są to wszystkie ruchy, mające na celu uzyskanie najwyższej pozycji w wynikach wyszukiwania Google. Zajmują się tym specjaliści, którzy dzięki wiedzy i doświadczeniu potrafią skutecznie pozycjonować stronę www. Ciągle podlegające zmianom algorytmy Google powinny być ciągle obserwowane tak, żeby wybierać najbardziej korzystną strategię dla każdej witryny klienta. Najważniejsze jest to żeby wziąć pod uwagę trzy podstawowe elementy: -optymalizację kodu, czyli uporządkowanie wewnętrznej struktury strony tak, żeby usunąć wszystkie błędy, nadać jej większą prędkość i uporządkować strukturę nagłówków. -link building, czyli wszelkie działania , które mają na celu promowanie witryny we wszelkich zewnętrznych serwisach internetowych dzięki jej linkowaniu. -optymalizację treści, czyli wzbogacenie strony o unikalne, wartościowe i mające odpowiednią długość treści.

Dlaczego pozycjonowanie jest tak istotne?

Znajdowanie się ścisłym TOP 10 na pierwszej stronie wyszukiwania to zagwarantowanie sobie większej rozpoznawalności marki, budowania trwałego zaufania wśród klientów i realnego powiększania sprzedaży. Bądź widoczny, zacznij promować się w internecie!

Tagi: Biznes 2022

Brak komentarzy

Zostaw komentarz